Hemma igen!

Hemresan gick utmärkt, fast det tog 23 timmar från San Remo till Mockfjärd. Dock med övernattning i Stockholm inkluderat.

Jag återkommer snart med lite sammanfattning av resan. Ska också snygga till text och bilder när jag nu kan göra det i min egen dator. Men det tar väl några dar innan jag får tid. Nu en snabbdusch och sen iväg till månadsmöte på jobbet, där vi ska gå igenom nästa resa, den till USA och Las Vegas om drygt en vecka. Ingen rast, ingen ro...

Nu (9 maj) har jag gått igenom de tre inläggen från resan nedan, fixat in fler och bättre bilder och snyggat till texten. Återstår lite om sista dagen, som jag återkommer med.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Roswall

Tack för titten , det var fina foton.
Vi har alltid sagt att vi vill komma tillbaka till de ställen vi rest till, men oftast väljer vi ett annat resmål. I Italien tycker vi det är mycket fint vid Gardasjön och dit har vi bilat ett flertal gånger.
Temaresan "Klassiska Italien" tycker vi var bättre än "Ligurien", men det kan ju bero på att det var vår första Temaresa.
Den bästa Temaresa vi deltagit i är "Marrockos Kungliga Städer". Gränderna i medinorna är en upplevelse som vi inte vill vara utan.
Hälsningar Sigrid & Gunnar

2007-05-10 @ 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0